lunes, 19 de marzo de 2012

Twitter profesionala

Sagarmendi Freire, Leire

Twitter sare sozial bat eta “microblogging” zerbitzua da, erabiltzaileei gehienez 140 karaktereko testuak bidali eta irakurtzea  ahalbidetzen diona. Hauek “tweets” izenez ezagunak dira.


Sare sozial profesionalen inguruan hizketan egiten dugunean, Linkedin, Xing eta Viadeo sare sozialekin pentsatzen dugu eta gutxitan Twitterrekin. Hain zuzen ere, Twitter erabiltzen duten %75ak arrazoi profesionalengatik erabiltzen dute. %68ak profesionalki hobetzeko erabiltzen dute, %75ak promozionatzeko edo %87ak sektore bereko beste profesionalekin harremanetan jartzeko.

Twitter bezero potentzialak dituen datu-base da, bere produktua eskaini nahi duten haientzat, beti ere etika eta moralaren  muga barruan. Eta esandakoa izango da gakoa (giltza), gure zerbitzuak Twitterrean sustatu o bultzatu ahal izateko. Ez du balio izango gure produktuaren inguruko tweets-ekin itotzea, esaten nolako ona den, gure bisitariei molestatu ahal diegulako  eta posiblea ahal da izan informazioa  baztertzea eta Spam (Zabor-posta) bezala kontsideratzea. Hoberena da Twitter kontu bat irekitzea, guztiengatik  ezaguna den hashtag batekin, eta enpresaren izenarekin erlazioa gordetzen duena edo zerbitzua ematen duenaren izenarekin.



Profesionalek eta enpresek twitter erabiltzeko arrazoiak asko dira.  Twitterra  dohainik da, eta honek profesionalei onura ekonomikoak ekarri ahal die. Twitter auto-promoziorako tresna bikaina da; bere zerbitzuak bultzatu nahi dituen profesionalentzako Twitterrak, bezero berriak bilatzen eta lan-aukerak izaten lagun diezaioke. Eta enpresa edo organizazio bati ordezkatzen badio, bere konpainiaren azken berriak promozionatzen lagun dezake.  Twitterrak, profesionalen web-gunean trafiko gehiago egotea ekartzen du hau da, web-gune horrek bisita gehiago lortzea.  Baita ere, beste profesional eta enpresekin konektatzeko aukera ematen die. Twitterraren erabilpenak, salmenta gehiago eta bezero berriak  izatea sortzen du eta baita lan-karguak betetzeko hautagaiak bilatzen laguntzen du. Gai eta berri ezagunenengatik informatuta mantentzen dizu, profesionalek informazioa bertan argitaratzen baitute. Orduan, informazio hori sortzen duten profesionalei jarraituko diete beste erabiltzaileek. Horregatik, komunikazio arloan lan egiten dutenentzako oso erabilgarria da sare sozial profesional hau. Profesionalek edo enpresek bere markaren zaleekin eta haien bezeroekin konektatzeko aukera dute, baita ere hauek, enpresaren irudia edota haien gaitasunak berritzeko aukera izango dute. Azkenik, twitterraren erabilpenak profesionalen kreatibitatea eta baita enpresarena ere handitzen du.

No hay comentarios:

Publicar un comentario